חד-דד

(הצבעות: 80)

פורסם ב-2010-07-10 – 09:30 | מאת

אישה שעברה כריתת שד.

– “ראית את בז’ז’ינה?”
– “אתה מתכוון לבזזינה חד-דד?!”

“איזו גיבורה החד-דד הזאת. איזה אומץ.”

נתרם ע”י: שלומי.

  1. 30 תגובות על ”חד-דד“

  2. 2010-07-10, 10:18

    מאת ענבל ל

    או, באמת מזמן לא מצאנו מגזר חדש.
    סחתיין על המקוריות. נהיינו מאד מדויקים, לא סתם כל סרטן שהוא.
    האמת שיכולת לקצר אפילו עוד: חדד.

    מכיון שאני לא רואה כאן שום אישה שתעלה את הערך “אֲשָחָד” (למרות שצריך לנקד אֶשֶך, נלך על הצורה הנפוצה: הלחם של אֲשָך + אֶחָד), הנה מה שהייתי רוצה שתפנימו, שוביניסטים יקרים (כמובן שאני מתכוונת רק לשוביניסטים שבאתר, מכיון שלא כל הדורבנים הם שוביניסטים):
    http://starfishproject.files.wordpress.com/2008/11/manogram.jpg

    א”ש, חבל.

    ציון תגובה: 2
  3. 2010-07-10, 10:32

    מאת שרולי גנור

    ערך מדכא ומיותר אפילו יותר מהטקסט שלי על הקונסולה שעברה ברית מילה.

    אבל אם הוא כבר פה, תחשבו על אישה שזה קורה לה ושמה שרית…

    ציון תגובה: 1
  4. 2010-07-10, 10:47

    מאת איש

    הדמיון נפרץ, אין ספק.

    ציון תגובה: 0
  5. 2010-07-10, 11:04

    מאת אביתר חלימי

    איזה עולב

    ציון תגובה: 3
  6. 2010-07-10, 11:05

    מאת אביתר חלימי

    אוי, וענבל, חלאס. זה ערך מכוער, מה שוביניזם, מה. הוצאת את המיץ.

    ציון תגובה: 3
  7. 2010-07-10, 12:04

    מאת ענבל ל

    מצטערת על הלוחמנות, אביתר.
    אם אתה לא שייך לקהל היעד של התגובה שלי, אתה לא אמור לקחת אותה קשה. מקווה שנשאר לך עוד קצת מיץ.

    ואיש – מותר לשאול שאלה?

    ציון תגובה: 1
  8. 2010-07-10, 14:30

    מאת עופר

    ומה לגבי ‘ציציקלופ’

    ציון תגובה: 7
  9. 2010-07-10, 16:26

    מאת איש

    מותר לשאול.

    ציון תגובה: 0
  10. 2010-07-10, 17:58

    מאת אנונימי

    או חציץ

    ציון תגובה: 1
  11. 2010-07-10, 18:10

    מאת אביתר חלימי

    ענבל, אני פשוט חושב שזה לא נכון לגשת לזה מהגישה הפמיניסטית. כי כשאת מגייסת את תורת הפמיניזם בשביל להלחם בדבר הזה, את קודם כל עושה לו כבוד ענק, ודבר שני זה כאילו רומז שבנאדם צריך להיות פמיניסט בשביל להגעל מבדיחות חסרות טעם. זה חסר טעם עבור כולם, לא רק עבור נשים. אל תשימי את עצמך בצד, בואי תהיי בחבר’ה.

    ציציקלופ לפחות הצליח לגרום לי לצחוק… אבל אני כן חושב שלמרות שמותר לצחוק על הכל, יש בדיחות מצחיקות אבל חסרות טעם (כמו ציציקלופ) שצריכות להשאר בשיחות בחומוסיה ולא לצאת אל המרחב הציבורי.

    (הכותב עוסק בקומדיה).

    ציון תגובה: 2
  12. 2010-07-10, 19:31

    מאת מיכל

    מה שענבלי אומרת, זה שיש דברים שלא צוחקים עליהם, וקשה לי עם קביעה כזו.
    מה שאביתר אומר זה שאין, חשוב רק שיהיה מצחיק, ושמותר לצחוק על נשים כשהן לא שומעות…
    מה שאני אומרת, זה שתלוי מי צוחק ומתי.
    למשל, ליהודים מותר לספר בדיחות שואה ובדיחות אנטישמיות ולגויים אסור, לנשים מותר לצחוק על עצמן ואפילו על הסרטנים שלהן, אבל לגברים אסור,
    וזה, כבר בהחלט קשור לפמיניזם.

    ציון תגובה: 0
  13. 2010-07-10, 20:44

    מאת רעות

    אביתר, גם גברים יכולים להיות פמניסטיים. תנסה, זה טעים.

    כמו כן, אפשר להיות פמניסטית וגם להיות בחבר’ה. זה גם טעים ואפילו מרענן.

    ואחרון חביב – וזה כבר למי שמנהל את האתר – אני חושבת באופן אישי שהניסיון להתעלם מההקשר הערכי והמוסרי של מילים מסויימות ושל פרסומן בשם הנייטרליות ו/או ההומור, היא קצת נאיבית. גם אין-עמדה היא עמדה. והתפוצה של האתר הזה מחייבת לדעתי קצת יותר תשומת לב בנוגע לערכים גזעניים/סקסיסטיים.
    וגם בנוגע לערכים גרועים, אבל זה כבר סיפור אחר.

    ציון תגובה: 1
  14. 2010-07-10, 21:21

    מאת אביתר חלימי

    מיכל, אני לא חושב שכל דבר שמצחיק צריך להאמר בפומבי. שוב, ציציקלופ זה מצחיק אבל זה לגמרי לשיחות סלון. חד-דד זה לא זה ולא זה.

    רעות – סביר להניח שאני אסכים עם 99% מהדעות של אשה פמיניסטית. אבל אני בחיים לא אגדיר את עצמי כפמיניסט. למה? ככה. לא מגדיר, מה תעשי לי? אני נאור וליברל וכל זה, אבל אני גם גבר עם שערות בחזה שאוכל סטייקים ומשחק כדורגל וכושלראב-ראבאק – פמיניסט אני לא. עד כאן .יש גבול. יאללה, מי מכן עולה אלי לקפה?

    ציון תגובה: 0
  15. 2010-07-10, 21:29

    מאת מיכל

    אביתר, אתה כזה סתום!
    סתאאאם, אני צוחקת,
    אבל באמת, כל הדברים שהצהרת על עצמך:
    שערות בחזה, סטייקים וכדורגל,
    לא עומדים בסתירה לפמיניזם.
    פמיניזם זה בסך הכל עמדה מוסרית שאומרת שלנשים ולגברים צריכים להיות בדיוק אותן זכויות. זה הכל.
    זה לא אומר שהם צריכים להיות זהים, זה לא אומר שנשים צריכות להיות גבריות או גברים נשיים.
    לא.

    וזה גם לא אומר שיעשו לך ניתוח להסרת ההומור…
    זה הכי חשוב, לא?

    ציון תגובה: 1
  16. 2010-07-10, 21:48

    מאת יוני

    באמת ערך מיותר שמי שישתמש בו במציאות, באמת שאין לו מקום בחברה האנושית.
    ולפני שמישהו יעלה את המקבילה הגברית “א-שך”, זה תקף גם לגביה.

    ציון תגובה: 1
  17. 2010-07-10, 21:57

    מאת ענבל ל

    עופר – לא מקורי. זה נמצא ב-“זו-ארץ-זו”, כלומר קיים משנות השבעים לפחות.

    איש – אתה קשור לגורדון?

    אביתר – דיברנו על מיץ ולא קפה, לא?

    ציון תגובה: 0
  18. 2010-07-10, 22:54

    מאת sapirit

    יש כאן ערכים שאני פשוט לא מבינה איך זה שהם הצליחו להגיע עד הלום.

    מה עבר למי שכתב אותם בראש? ומה עבר למי שהחליט לפרסם אותם בראש??

    ציון תגובה: 3
  19. 2010-07-10, 23:34

    מאת אביתר חלימי

    אולי עוד לא פגשתי את הפמיניסטים הנכונים, אבל הפמיניסטים-בהגדרת-עצמם שהכרתי ממש דחו אותי. חבורה של פלצנים ברובם שנהנים לצאת בהצהרות חשוכות כמו “צריך פה ראש ממשלה אישה” או “כל דבר שגבר עושה – אשה יכולה לעשות, ואתם יודעים מה – היא בטח תעשה את זה יותר טוב”. שלא לדבר על פמיניסטים שפונים לרבים ב”אתן”. איכס. סליחה, מבחינתי, לדעתי, עבורי, לתפיסתי, שיטתי וראיית עולמי – פמיניזם זה לנשים. זו הדעה החשוכה הכנראה יחידה שיש לי, והיא לא פוגעת באף אחד. תנו לי את זה לפחות.

    ציון תגובה: 1
  20. 2010-07-10, 23:45

    מאת איש

    אני לא יודע איך לענות… את יכולה לחדד את השאלה?

    ציון תגובה: 0
  21. 2010-07-11, 03:32

    מאת ענבל ל

    איש, זה בסדר, ענית. תודה. אני צדקתי, א”ש – טעית =)

    ולאביתר – זה בסדר, אני אוהבת אותך בדיוק כמו שאתה. היה נחמד אם היינו מכירים, אבל גם ככה טוב.
    ועכשיו בלי ציניות – מקבלת מה שכתבת לגבי בדיחות שלא בכל מקום יש לספרן. גם מיכל צודקת בענין זה – הכל תלוי בהקשר ובדובר. ומקבלת מה שאתה כותב לגבי אי-רצונך להיקרא פמיניסט – סבבה, מחכה לסקץ’ הבא שלך בנושא זה.
    אבל אנא קבל בהבנה את הפיוז שקפץ לי על הערך הזה. קשה לי להאמין שאחד מאושיות האתר היה מעלה ערך שכזה. ונדמה לי שהבנות כאן באתר אינן מעלות ערכים מקבילים מהעולם הגברי.
    כתבתי באימפולסיביות, נכון, אבל אם זה דגדג לי את חוש-הצדק הפמיניסטי, אז הנסיון שלי מראה שיש דברים בגו.

    ציון תגובה: 0
  22. 2010-07-11, 04:15

    מאת אביתר חלימי

    קיבלתי ואני מסכים. בואי נגיד ככה – אם היתה שאלה בפסיכומטרי ששואלת “למה הערך הזה מעצבן?”, “מסיבות פמיניסטיות” בהחלט לא היה התשובה הכי נכונה. אובייקטיבית. או, נגיד, הכי נכונה עבור הכי הרבה אנשים. אבל עבורך זו התשובה הנכונה והשם שלך היה חקוק על התגובה ולכן התגובה שלך היתה נכונה. לסיכום, את צודקת. זהו, הלכתי לישון. לילה טוב לכולכן.

    ציון תגובה: 0
  23. 2010-07-11, 08:22

    מאת איה

    מותר לצחוק על כל דבר, בתנאי שהבדיחה מצחיקה יותר מהפגיעה, כך שככל שפוגעים יותר, הבדיחה צריכה להיות מצחיקה יותר.

    במקרה הזה – ממש, אבל ממש לא עובד.

    ציון תגובה: 1
  24. 2010-07-11, 08:25

    מאת איה

    אה, וגם, הסיבה שזה לא עובד, מעצבן או מעליב היא לא מסיבות פמיניסטיות אלא מהסיבה שזה לא לעניין לעשות בדיחות מפגרות מאנשים (ולא רק נשים) שעברו ניתוח קשה כדי להרפא מסרטן. נגיד עם הערך היה חד-כליה (בפראפרזה על חד-גדיא) לתאר אדם שהיה לו סרטן בכליה, זה עדיין היה פוגע ולא מצחיק ומעצבן.

    ציון תגובה: 0
  25. 2010-07-11, 11:54

    מאת איש

    אין לי מושג מה הבנת, כי אני בהחלט לא הבנתי. שיבושם לך :)

    ציון תגובה: 0
  26. 2010-07-11, 13:12

    מאת ענבל ל

    אנא אל תיפגע… אני טענתי שאתה לא איש גורדון, א”ש חשב שאולי כן (מה שהיה מסביר את חיבתך לקופי פייטר). קח את זה כמחמאה!!!
    (באופן אישי, ככה בשליפה מהשרוול, אני מנחשת שאתה עו”ד. לא חייב לגלות אם לא בא לך, יש יתרונות בהילת-מסתורין =)

    ציון תגובה: 0
  27. 2010-07-11, 13:46

    מאת איש

    לא נעלבתי, אז, אולם עכשיו אני נעלב על שחשבת כי נעלבתי. צוחק.

    אני אשמור על ההילה.

    ציון תגובה: 0
  28. 2010-07-11, 15:21

    מאת יענקל'ה איש יהופיץ

    אבקש להסיר את הערך מהאתר. אני בעד שבירת טאבו באמצעות הומור, אבל גם לזה יש גבול. זה לא אומר שאפשר לצחוק על כל דבר, בכל צורה, בכל מקום.

    ציון תגובה: 0
  29. 2010-07-11, 15:22

    מאת יענקל'ה איש יהופיץ

    וכן, זה עניין גם פמיניסטי, אחושקשילינג

    ציון תגובה: 0
  30. 2010-07-11, 16:26

    מאת מיכל

    יענקל’ה היקר,
    יהופיץ גאה מאוד בכך
    שהוציאה פמיניסט נאה שכמותך.
    תודה.

    ציון תגובה: 0
  31. 2010-07-11, 17:28

    מאת אמו פיליפס

    וזו מטושקה המדהימה:
    http://www.songster.net/projects/matuschka/matuschka_beauty.html

    ציון תגובה: 1

הוספת תגובה