מהבונקר של היטלר

(הצבעות: 78)

פורסם ב-2010-07-14 – 19:30 | מאת

תיאור לחפץ ישן וחסר אפקטיביות.

הביטוי שואב את מידת היושן של המכשיר עפ”י העובדה שמלחמת העולם השניה קרתה מזמן.

– “מאמי. תוריד את המזגן בכמה מעלות. מקפיא פה.”
– “אי אפשר, מאמוש. זה מזגן מהבונקר של היטלר. יש רק ‘קר’, ‘חם’ ו’זרם אוויר עבש’.”

נתרם ע”י: כפיר מי-בר.

  1. 44 תגובות על ”מהבונקר של היטלר“

  2. 2010-07-14, 19:55

    מאת ערס פואטי

    כן, אין ספק שהמאפיין הבולט ביותר של פועלו של היטלר היא העובדה שזה היה מזמן.

    ציון תגובה: 23
  3. 2010-07-14, 20:08

    מאת Anonymous

    אני אוהב את האנונימיות של האתר הזה… אני יכול לכתוב כל מה שאני רוצה! למשל- ערס, אתה מפגר.

    נ.ב: גם קופי פייטר

    ציון תגובה: 0
  4. 2010-07-14, 20:15

    מאת כפיר

    רק שתדעו, אני לא האנונימי שכתב שערס וקופי מפגרים.

    לגבי פועלו של היטלר – זה אכן היה מזמן. לכן אפשר לספר בדיחות כאלה:

    כמה גרמנים צריך בשביל להחליף נורה?
    אחד…
    הם מאוד יעילים.

    ציון תגובה: 8
  5. 2010-07-14, 20:15

    מאת קופי פייטר

    אז זהו, שאפשר לאתר את האדם לפי ה-IP.
    א”ש, נתפסת!

    ציון תגובה: 5
  6. 2010-07-14, 20:26

    מאת ערס פואטי

    אנונימי, קבל קטע מטורף: (מוכן? שים לב, שאני לוגד-אין)

    אמו פיליפס, אתה מפגר.
    נ.ב. גם קופי פייטר.

    טאדאאאאם !

    ציון תגובה: 8
  7. 2010-07-14, 20:44

    מאת אמו פיליפס

    הא???

    ערס, מאיפה הבאת את היציאה הזו?
    מהתחת של היטלר?

    ציון תגובה: 6
  8. 2010-07-14, 21:30

    מאת Assaft

    או מאיזשהו טחור אחר.

    ציון תגובה: 3
  9. 2010-07-14, 21:43

    מאת דורצח

    מזכיר את הקללה הארכאית-אך-המלבבת “שתישרף בקבר השחור של היטלר”. רק בניגוד אליה, לא מוצלח בכלל.

    ציון תגובה: 0
  10. 2010-07-14, 21:47

    מאת שרולי גנור

    קודם שמשתמשים בהיטלר, בשואה ובנאצים לכל עניין, ואח” מתפלאים שיש זילות השואה.

    אני עוד זוכר לרעה את סיינפלד שקרא לשף של מרקים Soup Nazi רק בגל שדרש מהקונים לעמוד בשורה.

    למה דווקא הבונקר של היטלר, למה לא:
    מהארמון של נפוליאון
    מהבר של הצאר
    מהגן של ג’ינג’ס חאן
    או
    מסליק הפח של הפלמ”ח (אני בניתי אותו)

    ציון תגובה: 12
  11. 2010-07-14, 21:49

    מאת דורי

    שרולי, קבל 1+ על הסליק.

    ציון תגובה: 1
  12. 2010-07-14, 22:18

    מאת Lebowski

    10 תגובות ואף אחד לא התלונן עדיין על המשפט השני שבערך?

    ציון תגובה: 0
  13. 2010-07-14, 22:57

    מאת VAJDA

    א”ש לקח לעצמו את ה”חופש” הזה בשביל מתיחות…

    ציון תגובה: 0
  14. 2010-07-15, 08:26

    מאת איש

    “איש” הישן, זה שרכש שם רע, היה בטח אומר “כפיר – אתה אדיוט”. אבל איש החדש, קצת כמו המשביר לצרכן החדש, מעונין לשמור על פאסון.

    ציון תגובה: 1
  15. 2010-07-15, 09:12

    מאת כפיר

    כפיר הישן, זה עם הרגשות, היה נעלב. כפיר הישן לא היה מבין למה צריך לקלל בגלל ערך בדורבנות. כפיר הישן האמין בביקורת פשוטה – טוב/לא טוב. אבל כפיר החדש לא נעלב. גם הוא לא אומר “איש – אתה אידיוט”.

    ציון תגובה: 1
  16. 2010-07-15, 09:56

    מאת עבגד יבאור

    הזיקה בין נאצי לעתיק היא אכן מתבקשת.
    כשאני קורא למישהו נאצי אני בדרך כלל מתכוון להגיד שהוא מיושן או תרח, או משתמש במילים מפעם כמו “תרח”.
    כך למשל, אתמול אמרתי למישהי שבאה עם סקיני ג’ינס – תתעדכני, יא נאצית, סקיני זה כזה 2008.

    ציון תגובה: 12
  17. 2010-07-15, 10:05

    מאת כפיר

    המילה נאצי לא מופיע בערך. רק היטלר. הוא היה נאצי. נכון. אבל הערך מתייחס לבונקר שלו ולמכשירי החשמל. עכשיו…אני לא בטוח לגבי זה, אבל עד כמה שאני יודע מכשירי חשמל ובונקרים הם אינם יצורים תבוניים, לכן אינם בעלי מודעות ומחשבה, לכן אינם יכולים להשתייך לזרם פוליטי/אידיאולוגי זה או אחר, לכן אינם נאצים.

    אי לכך ובהתאם לזאת אני קובע כי הערך שלי אינו עוסק בנאציזם או שואה, אלא רק במכשירי חשמל ישנים.

    ציון תגובה: 1
  18. 2010-07-15, 10:42

    מאת עבגד יבאור

    “המילה נאצי לא מופיעה בערך, רק היטלר”.
    אתה צודק, הייתי צריך להגיד לה “יא היטלר, מה את הולכת עם גזרה נמוכה, זה כזה הקיץ שעבר”

    ציון תגובה: 10
  19. 2010-07-15, 10:52

    מאת צפרגול

    יגואר.

    ציון תגובה: 2
  20. 2010-07-15, 11:42

    מאת מיצי

    עבגד יבאור, “כשאני קורא למישהו נאצי אני בדרך כלל מתכוון להגיד שהוא מיושן או תרח, או משתמש במילים מפעם כמו “תרח”.” -אה, אני לא.
    בעצם, נראה לי שאתה היחיד.

    ציון תגובה: 2
  21. 2010-07-15, 11:50

    מאת עבגד יבאור

    מיצי, תמיד כשאני כותב בסרקאזם, אני מרים את הגבות בצורה מוגזמת ומנדנד את הראש בליגלוג בזמן הכתיבה, אני מופתע שלא שמת לב.

    ציון תגובה: 14
  22. 2010-07-15, 11:51

    מאת שרולי גנור

    עבגד, “הזיקה בין נאצי לעתיק היא אכן מתבקשת” ???

    מתבקשת? איך מתבקשת?
    מכל המשמעויות הנוראות של המילה “נאצי” בחרת את העתיקות שלה?
    היא לא כל כך עתיקה – יש ניצולי שואה שעדיין חיים בינינו. לשיטתך, עוד מעט תציע את הדורבנה “ניצולי שואה” = זקנים.
    אני בטוח שהיצירתיות שלך ושל כפיר תעזור לכם למצוא דורבנה אחרת לתיאור חפץ ישן, שלא תפגע באף אחד.

    ציון תגובה: 1
  23. 2010-07-15, 11:53

    מאת ערס פואטי

    מיצי, עשית רק חצי עבודה.
    למה רק על מה שעבגד כתב הגבת ככה? היית צריך להתייחס באותו אופן גם לתגובה הראשונה בערך ולכתוב: “המאפיין הבולט ביותר של היטלר הוא העתיקות שלו?! מה פתאום! הטירוף הרצחני המזוויע שלו – הוא המאפיין הבולט ביותר”. 

    ציון תגובה: 4
  24. 2010-07-15, 11:54

    מאת יובל

    שרולי, יצאת חימצה רצינית.

    ציון תגובה: 6
  25. 2010-07-15, 12:17

    מאת כפיר

    עבגד יבאור. אתה ממש אוהב לכתוב את המילה “נאצי”, הא?!

    אחרת כמות הפעמים שאתה חוזר עליה כאן לא ממש מובנת…

    ציון תגובה: 0
  26. 2010-07-15, 12:36

    מאת רני אסנת

    לא יודע, אצלי הבונקר של היטלר ישר מעורר אסוציאציה של חיפוש חניה בתל אביב.

    ציון תגובה: 6
  27. 2010-07-15, 12:38

    מאת ערס פואטי

    (רני, בלי הלינק לסרטון אף אחד לא יבין אותך)

    ציון תגובה: 1
  28. 2010-07-15, 12:46

    מאת כפיר

    נכון! ובלינק נראה שיש שם המון מכשירי חשמל ישנים!!!!!!!!!!

    כאלה שאין בארמון של נפוליאון
    ולא בבר של הצאר
    ולא בגן של ג’ינגס חאן
    וגם לא בסליק הפח של הפלמ”ח – מי בכלל שמע על מכשירי חשמל בסליק פח?! מה זה בכלל סליק פח?

    ציון תגובה: 0
  29. 2010-07-15, 13:05

    מאת שרולי גנור

    יובל, מה זו חימצה?

    ציון תגובה: 1
  30. 2010-07-15, 13:21

    מאת רני אסנת

    טוב נו, חשבתי שכולם כבר מכירים את זה:
    http://www.youtube.com/watch?v=198kIhOQV24

    ציון תגובה: 0
  31. 2010-07-15, 13:54

    מאת צפרגול

    דוקא בלינק לא היו מכשירי חשמל.
    באסה, קיוויתי דוקא לאיזה טוסטר אובר-שטורמבאנפיהרר, או לפחות לטוסטר משולשים.

    בקיצור, גם בדיחות שואה צריך לדעת לספר.

    ציון תגובה: 0
  32. 2010-07-15, 13:57

    מאת עבגד יבאור

    כפיר, לא ברור לי למה מנאצים אותי סתם, זה לא יפה.

    ציון תגובה: 2
  33. 2010-07-15, 14:12

    מאת כפיר

    צפרגול
    אני בטוח שאם תראה את כל הסרט תוכל לזהות ברקע אולי טוסטר שצורב צלבי קרס. כמו אלה שיש למיקי מאוס:
    http://www.kasbahouse.com/villawareonline/images/5555-07.gif

    ציון תגובה: 0
  34. 2010-07-15, 15:22

    מאת nemip

    אעע כמה תגובות טובות ומצחיקות בערך אחד.
    אני עם שרולי גנור בתגובתו הראשונה.
    יחי הבר של הצאר!

    ציון תגובה: 0
  35. 2010-07-15, 18:29

    מאת ענבל ל

    ועוד מעט א”ש יחזור ויכתוב כאן “אני משאיר אתכם 4 ימים לבד ואתם לא יודעים להתנהג?”

    ציון תגובה: 2
  36. 2010-07-15, 19:02

    מאת דורי

    מגיע לו, הוא בטח יצא לחופשה בגרמניה והשאיר אותנו באתר המיושן הזה עם הממשק מהבונקר של היטלר.

    ציון תגובה: 8
  37. 2010-07-16, 01:51

    מאת אורלב

    כפיר, המלצה קטנה בעקבות התגובות שלך לערכים של עצמך:
    כשאתה מגיב לאנשים ומתגונן זה רק מוריד מהערך. אם הערך טוב, אתה לא צריך להגן עליו. ואם הוא חרא, הניסיונות להצדקה רק יעשו את זה פתטי יותר.

    ציון תגובה: 3
  38. 2010-07-16, 06:42

    מאת ענבל ל

    דורי, ניחוש לא רע. לא רחוק משם.

    ציון תגובה: 0
  39. 2010-07-16, 07:51

    מאת ערס פואטי

    ענבל, מגיע מזלטוב למישהו? מתפתחת פה איזו זוגיפלצת שלא ידענו עליה?
    אספתי כמה דוגמאות שלך מהחודש האחרון:
    “כבר מזמן אמרתי לא”ש שזו בעצם החצר האחורית בה כולם נפגשים…” (אינטרנט על מקל)
    “אנא אל תיפגע… אני טענתי שאתה לא איש גורדון, א”ש חשב שאולי כן” (חד-דד)
    “בין 10 ל-20 ערכים שנעלמים מהתור ביממה… כשלא”ש יש מוטיבציה מרובה – אפילו נמחקים יותר.” (רשמכול)
    “את זה א”ש כבר מזמן אמר לי…” (שם)
    “דורי, ניחוש לא רע. לא רחוק משם” (הבונקר של היטלר, בתשובה לניחוש אודות מיקום חופשתו של א”ש).

    אז נו? לתפור חליפה?

    ציון תגובה: 7
  40. 2010-07-16, 09:16

    מאת דורי

    אפשרות ב’ – ענבל כבר חודש יושבת במארב בשיחים מתחת לבית של א’ש ואוספת מל’מ. אם יהיה למישהו בהנהלה “התקף לב” מסתורי, תדעו במי לחשוד (על פי מקורות זרים).

    ציון תגובה: 0
  41. 2010-07-16, 12:48

    מאת ענבל ל

    כבר אמרנו קנאה? ערס, חשבת שיש לך זוגיות בלעדית עם הא”ש הגדול?
    =))
    (דורי – ניחוש לא רע. אני יושבת מתחת לעצים)

    ציון תגובה: 0
  42. 2010-07-16, 13:21

    מאת ענבל ל

    או, איזה יופי. אני רואה שא”ש העלה ליוטיוב את סצנת המסאז’ האינטימי שלנו, ושימו לב שהוא עשה לכם דיבוב ממש מתאים לערך הזה.

    ציון תגובה: 0
  43. 2010-07-16, 20:45

    מאת יובל

    חימצה = חומוס

    ציון תגובה: 0
  44. 2010-07-18, 08:14

    מאת אמו פיליפס

    כפיר, למיקי מאוס יש צלבי קרס?
    אכן מאוס.

    ציון תגובה: 1
  45. 2010-08-12, 14:44

    מאת אסף שגיא

    אוי ואבוי, מה הולך פה.
    רק באתי להגיד שהטוסטר שלי צורב סמיילים על הפרוסות.

    ציון תגובה: 0

הוספת תגובה