משגל בלתי נשכח, זיון שייזכר לדורות.
משמעות חדשה למושג המתאר ביהדות יחסי מין הומוסקסואליים.
– “הידעת שהרמב”ם קבע ש’אין מוסרין תינוק ישראל לגוי, מפני שכולן חשודין על משכב זכור’?”
– “מנסיוני הרב עם שיקסעלאך אני יכול לומר לך שלא רק חשודין, גם נהנין. אחח, אותו לילה בפריס שביליתי עם בריז’יט וסטלה – משכב זכור שלעולם לא אשכח!”
נתרם ע”י: רני אסנת.
14 תגובות על ”מִשְׁכָּב זָכוּר“
מאת רני אסנת
אני בדרך כלל שותק, אבל הפעם לא: תודה למערכת דורבנות שהרסה לי את הערך.
זה לא משחק מילים על “משכב זכר”, זו משמעות חדשה ל”משכב זכור”, שהוא מונח קיים ושגור ביהדות ליחסי מין הומוסקסואליים (כמו בציטטה מהרמב”ם, שהיא אמיתית לחלוטין).
גם הדוגמה נערכה כאילו מדובר בשתי דוגמאות נפרדות, כאשר למשעה מדובר בשיחה.
בקיצור – מסוג הדברים שגורמים לי לפקפק בתועלת של העלאת ערכים נוספים.
מאת דורי
אז רני, אתה אומר שהיה כאן אירוע שלא תשכח הרבה זמן? ממש פרשת זכור.
מאת Diftong
משרא”א.
מאת יובל
ממתי אתה שותק?
מאת מילהאוס
הציטטה באמת אמיתית. לא יאמן, לא הכרתי את זה. מאיפה הוא הביא את זה??
מסתבר שהיו לו עוד “יציאות” נאורות כמו הפנינה הזאת:
“ומפני מה אין מוסרין בהמה נקבה לגויה: מפני שכולן בחזקת נואפים, וכשיבוא הנואף לשכב עם גויה זו, אפשר שלא ימצאנה, וישכב עם הבהמה; או אפילו ימצאנה, ישכב עם הבהמה”
נפלא.
לגבי הערך (אחרי ההסבר של רני) ערך טוב.
מאת רני אסנת
הרמב”ם היה בספרד, אולי הוא ראה כמה סרטים של אלמודובר?
אותי דווקא הטריד העניין המגדרי פה: אם זאת תינוקת, אז בסדר? אפשר למסור אותה לגויים??
מאת שרולי גנור
מבחינת הנשים, משכב זָכוּר צריך להיות משכב זָקוּר.
מאת Diftong
ה”יציאות” הללו, מקורן בגמרא במסכת עבודה זרה, כמדומני.
מאת מילהאוס
דיפתונג, אם אני לא טועה, המקור הוא במסכת גזענין חשוכין. כתבו אותה הרמב”ם וניסים זאב מש”ס.
מאת דורי
מילהאוס, בבקשה אל תשפוט אמירות של האמוראים או הרמב’ם, שחיו במציאות של מיעוט נרדף בתוך רוב רומאי/נוצרי, באותם סטנדרטים של המציאות בה חי ניסים זאב.
מאת שטייפל האיום.
אז ההפך ממשכב זכור זה שכיב מרע?
שכיב ממנו נדבקת בעגבת ושאר מרעין בישין.
שתי צרפתיות, קוריאנית, גרמניה ומתנדבת משבדיה,
סה”כ חמש.
מאת שטייפל האיום.
טוב, וזה כבר סתם מגעיל אבל אני משחרר את חרצובות מקלדתי להלן, עמכם הסליחה.
פרשת זכור: יציאה בלתי נשכחת בשרותים.
מאת R.G
אבל… זה לא בדיוק אותו “מונח קיים”. המקור הוא משכב זְכוּר.
מאת יהודי
בושה וחרפה המילהאוס הזה צריך להוקיעו מעל כל במה כמו גם דברי רני אסנת. בכלל כל השיח הנורא הזה כמו ה”דין לכף זכות” של תורידו את הנעליים לפני שאתם מנסים להבין וקל וחומר לשפוט את דבריהם של מלאכים ושרפים אלו