רעיון מקורי ונהדר לטעמי. אולי בגרעין מדובר בבלאק-ממבה וגם הקישור ל”בונוס” אינו משכנע מספיק, אבל, לעזאזל, מה זה משנה – הערך מנסה להגשים את תכלית האתר ועל כך הדירוג הגבוה.
בחייך, איש, אתה ידוע בתור ה- אי-פרגן של דורבנות. אתה יודע טוב כמוני שבשביל להוציא מחמאה ממך lesh היה צריך למכור את נשמתו לשטן או לפחות איזה כליה או חצי לבלב. היית חייב לדחוף שם את הבלאק-ממבה והקישור ל “בונוס” (שלא היה כל כך רופף כמו שמשתמע מהתגובה שלך). כאילו לתת מחמאה בלב שלם יעלה לך שלוש שנים מהחיים.
אתה באמת חושב שמישהו מאמין שלא דפקת שם איזה פרגוץ?
ערכים רבים וטובים (וגם טובים מאוד) נקטלו על ידך למרות שתכונותיהם דומות. אתה מפיץ ביקורת נטולת היגיון ואחת לאלף שנים משהו מוצא חן בעיניך באקראי, שוב ללא הסבר משכנע.
בטח יש איזה מונח מתחום הכלכלה שמתאר את מה שאיש חולל כאן: הוא קוטל בסיטונאות, ופעם ביובל מסנן בחצי פה מחמאה מתחת לשפם. התוצאה: כל מחמאה סתמית של איש זוכה לאגדולים רבים, ומקבל המחמאה הוא המאושר באדם. (בדידי הווה עובדא)
לסיכום: במקום להתייחס לאיש כנבל של האתר, אני מתייחס אליו כנותן המחמאות השוות ביותר.
זה שמישהו זורק הערות אישיות תוקפניות ופוגעניות על ימין ועל שמאל במקום להתייחס לערכים שהוא לכאורה מבקר עוד לא הופך אותו לנבל. בעיקר כשאותו מישהו מתרעם ונעלב כאשר אנשים אחרים מעירים לו, למרות שבהערות שלהם אין אפילו חצי מהארסיות והשנאה שהוא מפיץ.
חוצמזה, חשבתי להכניס כאן משהו על איך גורמים לפולניה לצעוק במיטה, אבל החלטתי שהקשר בין נבל (villain) לוילון לא מספיק חזק בשביל זה.
20 תגובות על ”בּוֹא נוּס“
מאת ערסימֶדֶס
קראו לזה רֶדַלֶ’ה
מאת ערסימֶדֶס
בוא-נוס מה, שמו העברי של הצ’לן יוֹ-יוֹ מה
מאת איש
רעיון מקורי ונהדר לטעמי. אולי בגרעין מדובר בבלאק-ממבה וגם הקישור ל”בונוס” אינו משכנע מספיק, אבל, לעזאזל, מה זה משנה – הערך מנסה להגשים את תכלית האתר ועל כך הדירוג הגבוה.
מאת צפרגול
ואו, איש!
סחטיין על המחמאה הפולנית!
מה קרה, אכלת סטייק מדובון אכפת-לי?
מאת איש
זו לא הייתה מחמאה פולנית. זו הייתה מחמאה. נקודה.
מאת צפרגול
בחייך, איש, אתה ידוע בתור ה- אי-פרגן של דורבנות. אתה יודע טוב כמוני שבשביל להוציא מחמאה ממך lesh היה צריך למכור את נשמתו לשטן או לפחות איזה כליה או חצי לבלב. היית חייב לדחוף שם את הבלאק-ממבה והקישור ל “בונוס” (שלא היה כל כך רופף כמו שמשתמע מהתגובה שלך). כאילו לתת מחמאה בלב שלם יעלה לך שלוש שנים מהחיים.
אתה באמת חושב שמישהו מאמין שלא דפקת שם איזה פרגוץ?
מאת איש
כן, הוספתי דיסקליימר כדי שלא ישתמע שאני מעודד עניינים שאיני בעדם. במחשבה שניה אני מצטער על כך.
מאת ponetium
שיכנס לטבלה וישאר שם!
מאת ל.ל.
חמוד. אם כי רדל’ה מוצא חן בעיני גם כן. לא הייתי פה מלא זמן.
מאת יענקל'ה איש יהופיץ
איש יקר, אהבתך הנדירה מושגת בשרירותיות מוחלטת ונטולת היגיון.
מאת איש
יענקל, תסביר בבקשה.
מאת יענקל'ה איש יהופיץ
ערכים רבים וטובים (וגם טובים מאוד) נקטלו על ידך למרות שתכונותיהם דומות. אתה מפיץ ביקורת נטולת היגיון ואחת לאלף שנים משהו מוצא חן בעיניך באקראי, שוב ללא הסבר משכנע.
טוב לקרוא אותך שוב, ל.ל.!
מאת איש
ההסבר ניתן בגוף התגובה שלי.. אולם אני תמה מעט על תגובתך התקיפה שלא לומר תוקפנית שלא לומר אלימה ..
מאת צפרגול
באב אל וואד
לנצח זכור נא את שמותינו
מאת Diftong
בטח יש איזה מונח מתחום הכלכלה שמתאר את מה שאיש חולל כאן: הוא קוטל בסיטונאות, ופעם ביובל מסנן בחצי פה מחמאה מתחת לשפם. התוצאה: כל מחמאה סתמית של איש זוכה לאגדולים רבים, ומקבל המחמאה הוא המאושר באדם. (בדידי הווה עובדא)
לסיכום: במקום להתייחס לאיש כנבל של האתר, אני מתייחס אליו כנותן המחמאות השוות ביותר.
מאת צפרגול
זה שמישהו זורק הערות אישיות תוקפניות ופוגעניות על ימין ועל שמאל במקום להתייחס לערכים שהוא לכאורה מבקר עוד לא הופך אותו לנבל. בעיקר כשאותו מישהו מתרעם ונעלב כאשר אנשים אחרים מעירים לו, למרות שבהערות שלהם אין אפילו חצי מהארסיות והשנאה שהוא מפיץ.
חוצמזה, חשבתי להכניס כאן משהו על איך גורמים לפולניה לצעוק במיטה, אבל החלטתי שהקשר בין נבל (villain) לוילון לא מספיק חזק בשביל זה.
מאת איש
ארסיות ושנאה?
מאת צפרגול
כן, חביבי, ארסיות ושנאה.
אתה רוצה לקט דוגמאות? תעשה חיפוש בתגובות על “איש”. יש די הרבה כאלו.
מאת איש
צודק, מצאתי כמה תגובות כאלה:
http://www.dorbanot.com/68874#comment-58375
http://www.dorbanot.com/67179#comment-57720
מאת צפרגול
כן, אתה יודע מה ההבדל? כשאני כותב את זה אני מדבר על הדורבן, ולא על האדם שהעלה אותו. זה לגיטימי לחשוב שערך כלשהו הוא מחורבן – אפילו כשאתה עושה את זה – למשל בדוגמאות האלו:
http://www.dorbanot.com/8003#comment-5501
http://www.dorbanot.com/14169#comment-13286
זה לא לגיטימי להתקיף בצורה חסרת רסן את האדם שמאחורי הטקסט – כמו שעשית כאן וכאן:
http://www.dorbanot.com/14462#comment-13707
http://www.dorbanot.com/6609#comment-3864
לזכותך יאמר שהתבגרת בשנים האחרונות וכבר די קשה למצוא התקפות כאלו, ולכן אני מאמין שאתה מצליח להבין את ההבדל.